December 13

Մաթեմատիկայի 1 – ին ուսումնական շրջանի Հաշվետվություն ․

  1. Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո
  2. Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո
  1. Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը։

    Ծնողներիս օգնությամբ
  2. Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո
  3. Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմ Սեպտեմբեր հաշվետվություն
  4. Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Հաշվետվություն Մաթեմ
  5. Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն
  6. Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
  7. Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

Մաթեմաթիկա Ամանորին ընդառաջ

  1. Մասնակցե՞լ ես «Իմ ընտանիքը» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Իմ ընտանիքը նախագիծ
  2. Մասնակցե՞լ ես «Շոշափելի քառանկյուններ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Մաթեմ, մաթեմատիկա
  3. Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  4. Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    այո ես կատարել եմ

Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում)

  1. Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող․ գործնական մաթեմատիկա» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Սովորող-սովորեցնող․ գործնական մաթեմատիկա
  2. Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

Ուսումնական Աշուն Մաթեմ

  1. Մասնակցե՞լ ես «Ստեղծագործ մաթեմատիկները» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

Ստեղծագործ մաթեմատիկներ

  1. Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

  1. Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:

Այո, մաթեմատիկական գիտելիքներս կարող եմ օգտագործել գնումների ժամանակ և երբ կշռում եմ։

  1. Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։

Խանութից գնումներ կատարել և հաշվարկել կշիռք և գին։

  1. Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:

Ինձ ամենից շատ դուր է եկել Գեոգեբրայի նախագիծը, որովհետև ես սիրում եմ նկարել։

  1. Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Ես մասնակցել եմ երեք ֆլեշմոբի։

  1. Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

Առաջին

  1. Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Եղբորս հետ

  1. ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։

Ոչինչ


Posted December 13, 2022 by vanetumanean in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*